ME AND YOU..



Hye u all..Blog kali ni lak..,aq nk share kat pembaca2 semua ttg diri aq..
Ni aku...




haa..cute x??ni gmbar latest tau..aq skng keje kat melaka...kat Jonk
er Walk Kopitiam sbg 'tukang masak'

Tp ni la kenangan katanye.. bukan senang nk dpt member yang kepala otak ting tongmerangkap supervisor..Restoran ni bwh syrkt D'Subha Multi Industries (M) Sdn Bhd...
Ni la gmbar2 aku ngan member2 aku kat tempat keje... Maen x le blah lg kan...huhu..
neh.. lg2 dak shahrul tuh.. mmg xley bla.. tp,gila2 kitorng pun, keje tetap jln beb..mane ley mkn gaji buta jew..ishk3..dosa tuh..











hah...ni la shahrul..dia pioneer kat cni..tp cool beb keje ngan die..wlupun mulut die cam "tuuuuuutttttttt.."


Ok..skng ni aq nk introduce lak kat korg about family aq.. jap..haa..kat bawah ni mama ngan ayah aku..

Bwh ni plak my siblings..


ni yg pompuan2..





Lastly..aq nk show kat korg buah ati pengarang jantung aq.. Arieff.. Dia ni lelaki yg aku paling syg..kalo dia xde,agaknya aq ni bley jdk pmpn lemah kot..coz die yg byk bg semangat kat aq.. Even die x la
berharta sgt, i don't care about that..yg penting, aku syg die..n die syg aku.. that'a all..2 yg paling berharga wat aq skng..

Hmm..tu jela yg aku nk share..about myself..yg penting,korg enjoy k bace blog aq..n...please leave ur comment yeah???tata...


Comments

Popular Posts