LD Venus | Penawar masalah rahim wanita

Hai korang. Hari ni I nak share lagi satu produk hebat dari Elken. Seperti yang kita sedia maklum, nowadays penyakit yang berkaitan wanita ni memang macam macam kan? Yelah, macam macam yang kita makan sekarang ni kan. Masalah masalah wanita seperti keputihan, senggugut, sakit rahim, pemulihan selepas bersalin, sukar untuk mengandung dan bermacam macam lagi masalah yang para wanita hadapi. Oleh sebab itu, sebagai wanita ni kita jangan putus asa. Usaha itu penting.

LD-Venus  diformulasikan menggunakan formula herba bergred tinggi, yang sangat baik untuk merawat penyakit-penyakit rahim dan permasalahan wanita masakini. Juga amat mujarab bagi para isteri yang sukar mengandung setelah lama mendirikan rumah tangga.

Herba yang digunakan seperti Dang Gui, Dang Shen, Dan Shen, Bai jiang Cao, Yi Mu Cao dan Huang Qi, membantu mengawal atur kitaran haid, memperkaya darah, membantu dalam pemulihan selepas bersalin dan menawarkan kelegaan kepada wanita yang mengalami menopaus. InsyaAllah herba tersebut halal dan boleh diambil oleh orang islam.

Amat berkesan bagi  wanita yang menderita penyakit senggugut, keputihan, prolapse rahim, kitaran haid tidak teratur dan sebagainya.Kesan pengambilan LD Venus dapat dilihat dalam masa seminggu dimana kita akan merasa perubahan yang nyata pada diri kita.

LD-Venus  dipek dalam botol kecil dan tidak memerlukan persediaan atau dididihkan. Ia disijilkan halal dan tidak mengandungi hormon, bahan kimia atau ramuan tiruan.

Okay sekarang mari kita ikuti beberapa testimonial  ikhlas dari sahabat-sahabat  kita yang telah menggunakan produk ini dan telah sembuh sepenuhnya :

1. Sisa Uri menyebabkan kemerosotan fungsi urinari dan kitaran haid tidak teratur

Semasa melahirkan ketiga-tiga anak, saya menghadapi masalah sisa plasenta.Apabila saya ketawa, batuk atau bersenam, kencing akan mengalir tidak terkawal. Akibat kecederaan semasa bersalin, saya menghadapi masalah prolapsed uterus yang turut menyebabkan kemerosotan fungsi system urinary dan kitaran haid tidak teratur. Atas pengesyoran upline, saya mula minum 1 botol LD Venus setiap hari. 2 bulan kemudian kitaran haid saya kembali normal dan masalah kencing tidak terkawal juga beransur pulih.

Siti Haliza bt Haji Ramli, 41

2. Ketidakaturan endokrin menyebabkan tompok hitam!

Selepas bersalin 4 tahun dahulu, muka saya tiba-tiba ditumbuhi ieragat dan tombok hitam. Ketidakaturan endokrin ditambah pula dengan faktor-faktor lain memburukkan pigmentasi saya. Saya kelihatan letih dan kulit saya kurang bermaya. Mekap tidak banyak membantu. Melalui cadangan kawan, saya mula minum sebotol LD Venus pada waktu pagi dan malam. Selepas sebulan, jeragat mulai pudar. Kini, warna kulit saya kemerah-merahan dan saya tampak bermaya.

Low Vooi Ying,42

3. Keintiman yang berkurangan menjejaskan hubungan suami isteri!

Saya menqandung pada usia pertengahan tahun. Setahun lalu selepas bersalin, payudara saya melandut dan kehilangan bentuk asalnya, Vagina saya iuga menjadi kering sehingga menjejaskan keintiman diantara saya dan suami.Atas cadangan rakan,saya mula minum LD Venus setiap pagi ketika perut kosong dan sebotol LD Esteem setiap malam selepas makan. Selepas seminggu, saya tidak mengalami kekeringan vagina lagi, malah warna kulit juga semakin berseri dan saya nikmati keintiman bersama suami.

Lee Sook Mooi

4. Alat pencegah hamil menyebabkan kitaran haid tidak teratur, darah berlebihan dan tempoh lama

5 tahun dahulu, saya telah memasang alat pencegah hamil di dalam rahim (IUD) selepas melahirkan anak ke-3. Selepas itu, tempoh haid saya mula menjadi lama dan tidak teratur. Yang paling membimbangkan saya ialah darah haid saya menjadi banyak dan berketul-ketul serta berasa sakit di abdomen. Selepas sebulan saya mengamalkan sebotol LD Venus setiap hari, keadaan saya beransur pulih. 3 bulan kemudian, kitaran haid saya kembali normal dan tiada lagi ketidakselesaan.

Ellya Bte Othman, 33

5. Keputihan abnormal dan banyak selepas bersalin menyebabkan kegatalan.

Selepas melahirkan anak ke-3 pada 2004, badan saya menjadi sangat lemah dan sering mengalami masalah sakit haid dan keputihan. Keputihan yang abnormal dan banyak menyebabkan bahagian kemaluan saya gatal dan amat tidak selesa. Keadaan ini akan bertambah teruk sebelum haid. Saya akan demam panas dan sakit belakang. Saya telah berjumpa dengan ramai doktor dan mencuba pelbagai jenis produk. Pada 2008, setelah disyorkan oleh upline, saya mula minum 2 botol LD Venus setiap hari. Selepas 3 hari sahaja, saya sudah dapat merasakan perubahan. 1 bulan kemudian, masalah sakit haid dan keputihan sudah beransur pulih. Kini, saya dan suami dapat menikmati bulan madu sekali lagi.

Halimah Bte Maskom,32

6. Kitaran haid tidak teratur, muka pucat dan mudah berasa letih

Sejak akil baligh, haid saya tidak teratur. Kadang-kadang 2 bulan pun tiada haid. Saya berasa tidak bermaya dan pucat. Saya juga mudah berasa letih setelah melakukan kerja rumah serta menjaga 4 orang anak saya. Saya tidak mempunyai tenaga yang lebih untuk memenuhi permintaan suami. Hal ini mempengaruhi rumah tangga kami. Saya mula minum I botol LD Venus setiap hari. Selepas setengah tahun, kitaran haid saya menjadi teratur, kulit juga menjadi licin dan halus. Saya kelihatan bertenaga. Terima kasih LD! Kini saya hidup bahagia bersama suami.

Suhaida Tan Bte Abdullah,44

 7. Tempoh haid lanjut hingga 7 hari, darah haid merah gelap dan berketul serta berbau.

Saya sering berasa tidak selesa sebelum haid - sakit kaki, kembung perut dan muka berjerawat. Tempoh haid saya anat paniang dan darah haid berwarna merah gelap, berketul dan berbau. Simptom ini sangat merisaukan saya. Selepas minum sebotol LD Venus setiap hari untuk sebulan, semua ketidakselesaan semasa haid diperbaiki. Ketulan darah haid kini berwarna merah cerah dan tidak berbau lagi. Tempoh haid juga dipendekkan kepada 4 - 5 hari. Jerawat di muka juga berkurangan. Kini saya tidak perlu risau tentang kitaran haid lagi.

Josephine Chong Sze Fei, 26

Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau pembelian, jangan malu jangan segan untuk hubungi saya melalui call/SMS/Whatsapp/Telegram ;
+6014-665 0818 (Nurul)

Comments

Popular Posts